At starte en frugtordning på arbejdspladsen er en fantastisk måde at få din daglige dosis vitaminer og mineraler på og samtidig spare penge på dagligvarer. Der er dog nogle ting, du skal tænke over, før du starter dette foretagende. I denne artikel vil vi nævne de vigtige faktorer, som du skal overveje, før du starter din egen frugtordning på arbejdspladsen!
Hvor mange medarbejdere er interesseret?
Det første skridt til at starte en vellykket frugtordning er at finde ud af, hvor mange medarbejdere der er interesserede i at deltage. Dette vil hjælpe dig med at beslutte, hvilken type og mængde frugt du skal købe, samt hvilket budget du skal bruge til at købe den.
Hvor vil du få frugten fra?
Når du ved, hvor mange medarbejdere der deltager i din ordning, skal du finde ud af, hvor det bedste sted at købe frugten. Afhængigt af din beliggenhed og dit budget kan det være fra en lokal købmand eller et lokalt marked, en onlineforhandler eller endda direkte fra en lokal gård eller distributør. Vi kan anbefale en firmafrugtordning fra Firma-Frugt.
Hvor meget frugt skal du bestille og hvilke frugter?
Når du beslutter, hvor meget frugt du skal bestille, skal du tage hensyn til det samlede antal medarbejdere, der har tilmeldt sig ordningen. Du bør også beslutte, hvilke typer frugt du vil have med i din ordning. Forskellige frugter har forskellige sundhedsmæssige fordele, så sørg for at vælge en række frugter, som alle deltagere vil nyde godt af.
Hvor ofte vil frugten blive leveret?
Herefter skal du bestemme, hvor ofte du ønsker at modtage leverancer af firmafrugt på arbejdspladsen med levering af frugt i kurve og frugt i kasser. Afhængigt af størrelsen af din virksomhed og hvor hurtigt frugten forbruges, kan det være alt fra en levering en gang om ugen eller hver anden uge til én gang om måneden.